EMTA lavakunstikooli on teatrimagistri kraadiga lõpetanud:
1997
Katri Kaasik-Aaslav (Aaslav-Tepandi) - "Rolli sünd ja lavastaja osa selle juures"
2000
Peeter Raudsepp - "Laena harfi, Plotinus, ehk minu kolme aasta lavastajakogemus teatris filosoofilis-ajaloolise pilgu läbi"
Riina Roose - "Helikujundus sõnalavastuses"
Anne Türnpu - "Pärimusest lavastuseni"
2002
Maarja Jakobson - "Lavakõne õpetamise metoodikast Eesti ja Saksa teatrikoolis"
2003
Vahur Keller - "Lavastaja töö lauljaga"
Tiit Ojasoo - "Kuidas teha ideaalset lavastust?"
Anne-Liis Poll - "Häälikute mängud"
Tamur Tohver - "Tasa kuulata on kergem"
2004
Anu Aimla - "Laulmise ja liikumise seosed näitleja hääle arendamisel"
Liivika Hanstin - "Nukunäitleja - kunstnik, käsitööline või instrumentalist?"
Virve Kurbel - "Prantsuse barokkteatritants ja selle esitamine tänapäeval"
Helena Merzin - "Kangas üle mere" ("Väv över vatten")
Laura Nõlvak - "Sissejuhatus nukuteatrisse algajale (nuku)näitlejale"
Külli Palmsaar - "Inimhääl nukuteatris"
Tiit Palu - "Kaks katset kaotada tähendus"
Ingrit Vaher - "Näitleja ja runolaul"
Tiina Vilu-Demjanov - "Kuidas elustada elutut"
Jaan Urvet - "Nukuteatri elementide rakenduskeskkond lavastustes"
2005
Mari Amor - "Helilooja sõnateatris"
Andres Roosileht - "Nukk. Vastastikune mõistmine"
Maria Usk - "Nukuteater ja automaadid"
2006
Priit Karm - "Kõlavärviküllane sõna"
Aivar Simmermann - "Ülevaade luguteatrist"
Kärt Tomingas - "Õppida ja õpetada"
2007
Janek Joost - "Hääle olulisus rolli luues"
Vahur-Paul Põldma - "Kas ma pean tegema teatrit?"
Mari Torga - "Räägivad. Kas ja kuivõrd vajab meediahääl kõnekoolitust"
Kadi Tudre - "Kehatehnika näitlemises"
2008
Katrin Pärn - "Kehateadlikkus"
Taago Tubin - "Professionaalse lavakunsti võimalikkus mittekutselises teatris"
2009
Kristel Leesmend - "Kuidas valitakse osatäitjaid?"
Jaak Prints - "Vastates kükitavale poisile. Portree näitlejast noore mehena"
Bert Raudsep - "Teater Eesti ühiskonnas. Olulisus läbi ajalehe "Postimees" aastal 2007"
Katrin Nielsen - "Draamaimprovisatsioon kui õppemeetod. Teooria ja praktika"
Priit Valkna - "Teatrinäitleja filmis"
2010
Virko Annus - "Juhendaja osa õpilaste etlemiskonkurssideks ettevalmistamisel"
Tarmo Tiisler - "Pildi jutustamine"
Silvia Soro - "Dramaturg ja näitekirjanik Saksa ja Eesti teatris. Õppimisvõimalused, töövaldkonnad, teatripoolsed ootused"
2011
Inga Allik - "Näitleja ja külalisetendus"
Mari-Liis Lill - "Keskpõrandale kokku"
Tiina Mälberg - "Lavakunstikateedri XV lend 20 aastat hiljem"
Kaido Rannik - "Lastele mängimise tõsine kunst. Rändnäitleja märkmeid"
Garmen Tabor - "Ooperilaulja kui näitleja"
Aita Vaher - "Õppimise õnnelik tee"
Eva Klemets - "Isetu näitleja"
Inga Vares - "Stsenograafi töövahendid leiutavas teatris"
2012
Marion Jõepera - "Mäng kui juhuse loomine ja piiramine postdramaatilises dramaturgias"
2013
Vello Vaher - "Akrobaatika õpetamine koos hääle tekitamisega"
2014
Reeda Kreen (Toots) - "Esineja lavahariduse seitse esimest sammu"
Maarja Mitt - "Kohanda tegevus sõnale, sõna tegevusele"
Elina Reinold - "Näitleja kujunemine koostöös lavastajatega"
Heleri Saarik - "Visuaalsete meediumite tarbeks kirjutamise olemuslikke küsimusi"
2015
Martti Helde - "Lavastaja kuus seisundit. Lavastusprotsessi kirjeldus" (Visuaalteatrilavastuse "Vanamees ja meri" põhjal)
Kaupo Kruusiauk - lavastuse "Stseenid ühest abielust" loomeprotsessi analüüs
Marianne Kõrver - lavastuse "Solarise needus" loomeprotsessi analüüs
Maario Masing - näidendi "Gomoku" lavastusplaani analüüs
2016
Siim Angerpikk - "Tähelepanu näitleja töövahendina"
Auri Jürna - "Ooperilaulja kui näitleja: mitmekülgse ja tasakaalustatud õppekava otsinguil"
Loore Martma - "Läbipõlemiskunst"
Jekaterina Novosjolova - "Näitleja pihtimus - kriisid elus ja laval"
2017
Katri Pekri - "Nukuloogika: käepikendus nukuteatrihuvilis(t)ele"
Mihkel Seeder - "Hüppelaud näitekirjanikele"
Lavakunstikooli doktoriõppe on lõpetanud filosoofiadoktori kraadiga:
2011
Anne Türnpu - "Trikster loomas maailma ja iseennast"
2017
Marion Jõepera - "Ruumitaju loomine ja suunamine kui postdramaatilise dramaturgi peamine töövahend. Struktureerimata ruumikogemuse dramaturgilisest disainimisest 21. sajandi teatris ja sellest väljaspool"